Najčešće postavljana pitanja (FAQ)

Podešavanje Sellex agenta na IPhone-u

Podešavanje Sellex agenta na Androidu

Podešavanje Sellex agenta na IPad tabletu

 

Pitanje: Šta treba da instaliram na svoj računar da bih mogao da koristim Sellex usluge ?

Odgovor: Nikakva instalacija softvera niti dodataka za web browsere nije potrebna. Sellex je cloud servis koji radi na svim raposloživim browserima  (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera...) u punoj funkcionalnosti što podrazumeva i korišćenje WebCall funkcije za pozive prodaji ili tehničkoj podršci.

Pitanje: Da li je obavezno da se registrujem na Sellexu da bih mogao da kupujem proizvode?

Odgovor: Ne, registracija nije neophodna za pretraživanje ponude na Sellex-u. Za slanje zahteva za ponude ili poručivanje, potrebno je da unesete osnovne podatke, pri čemu i to možete da uradite bez otvaranja korisničkog naloga. Za korišćenje WebCall poziva, neophodno je da unesete svoj email i broj fiksnog ili mobilnog telefona na koji ćete dobiti poziv, koji sami pokrećete sa stranice odabranog proizvoda.

Pitanje:  Da li registracija donosi neke prednosti?

Odgovor: Da, kada se registrujete i kreirate korisnički nalog imaćete dodatne pogodnosti. Moći ćete da kreirate svoju listu želja i da kasnije vrlo jednostavno poručite neki od artikala sa liste. Imaćete i kompletan pregled svojih ranijih zahteva za ponudu i porudžbina.

Pitanje: Na koji način naručujem opremu?

Odgovor: Kada odaberete proizvode, imate na raspolaganju dva mehanizma za naručivanje: jednim odmah naručujete proizvode, a drugim tražite prethodnu ponudu od  Sellex partnera.

Pitanje: Da li je ponuda koju dobijem obavezujuća ?

Odgovor: Ponuda koju dobijete nije obavezujuća, možete je prihvatiti, ali i odbiti.

Pitanje: Kako se vrši plaćanje ?

Odgovor: Plaćanje se vrši direktno firmi od koje ste poručili proizvode.

Pitanje: Ko daje garanciju za isporučene proizvode?

Odgovor: Firma koja je isporučila proizvode daje garanciju na njih. Dužna je da poštuje sve zakonske propise vezane za garanciju, ali može dati garanciju i dužu od propisane.

Pitanje: Kome da se obratim ako imam reklamaciju na proizvod ?

Odgovor: Prodavcu od koga ste kupili proizvod.

Pitanje: U mom rešenju se nalazi oprema koja potiče od dva različita Sellex partnera. Da li je potrebno da kreiram dva odvojena rešenja da bih naručio opremu?

Odgovor: Nije potrebno da pravite odvojena rešenja zbog toga što Vaše rešenje sadrži opremu više Sellex partnera. Sistem prepoznaje da se radi o različitim partnerima, i svakom od njih šalje porudžbinu samo za njegov deo rešenja.

Pitanje: Da li je potrebno da se registrujem da bih koristio telefonske pozive?

Odgovor: Registracija nije obavezna, ali je potrebno da unesete svoj broj telefona i e-mail adresu, nakon čega ćete dobiti e-mail poruku sa linkom za verifikaciju.   

Pitanje: Kako se uspostavljava telefonski poziv ?

Odgovor: Klikom na odgovarajuće polje inicirate telefonski poziv. Kada Vaš telefon zazvoni, na vezi će već biti odgovarajući agent prodaje, ili stručnjak za određenu oblast.

Pitanje: Koliko dugo ću čekati na telefonski poziv ?

Odgovor: Za uspostavu veze potrebno je oko 30 sekundi.

Pitanje: Da li je potrebno da imam IP telefon ?

Odgovor: Nije potrebno da imate IP telefon. Poziv ćete dobiti na vaš fiksni ili mobilni telefon, na onaj broj koji ste uneli u sistem.

Pitanje: Koliko košta telefonski poziv ?

Odgovor: Pozivi prodajnoj službi su besplatni. Pozivi tehničkoj podršci za neki proizvod se naplaćuju, i to po tarifama koje su različite, ali uvek jasno vidljive i poznate pre početka poziva.

Pitanje: Nalazim se u inostranstvu, mogu li odatle da uspostavim poziv?

Odgovor: Zavisi od partnera. Pozivi su generalno omogućeni za pozive iz inostranstva, ali svako partner za sebe određuje da li podržava međunarodne pozive ili ne. Obratite pažnju da će kada koristite mobilni telefon nekog od srpskih mobilnih operatera, a nalazite se u roamingu.  U tom slučaju ćete platiti cenu roaminga, kao za bilo koji drugi poziv iz Srbije koji primite u inostranstvu.

Pitanje: Ko plaća roming troškove ako pozivam iz inostranstva?

Roaming troškove za pozive prodaji plaćate Vi kroz svoj telefonski račun.

Pitanje: Zašto ne mogu da pozovem tehničku podršku?

Odgovor: Pozivi tehničkoj podršci se naplaćuju. Da biste pozvali tehničku podršku za neki proizvod, potrebno je da budete registrovani korisnik ( i da budete prijavljeni na sistem),  i da na svom računu imate dovoljno kredita za pozivanje. Ukoliko ovo nije slučaj, poziv se neće moći uspostaviti.

Pitanje: Kako se uplaćuje kredit za pozivanje tehničke podrške ?

Odgovor: 

Pitanje: Kako da vidim stanje svog kredita?

Odgovor: Kada se prijavite na sistem možete uvek videti stanje svog kredita, svojih prethodnih uplata, kao i cene obavljenih razgovora.

Pitanje: Da li sam u obavezi da dam svoje podatke agentu sa kojim razgovaram?

Odgovor: Ako pozivate službu prodaje, možete očekivati da će zatražiti Vaše kontakt podatke, kako bi Vam prosledili ponudu ili prospekat proizvoda.

S druge strane, ako pozivate tehničku podršku, agent tehničke podrške nema pravo da od Vas zahteva da se identifikujete ili da pružite druge informacije o projektu da bi Vam pružio odgovor na pitanje zato što se pozivi tehničkoj podršci u principu naplaćuju po tarifi istaknutoj pored svakog poziva podršci.

Pitanje: Da li je moguće da se pošalje e-mail prodavcu ili tehničkoj podršci?

Odgovor: Da, moguće je. Zahtev za ponudu ili porudžbinu se na Sellexu šalju mailom prodavcima ili tehničkoj podršci. U mailu koji se automatski prosleđuje kada pošaljete zahtev nalazi se Vaš email da bi prodavac mogao da Vas kontaktira i pošalje Vam ponudu ili da traži dodatna objašnjenja u vezi Vašeg zahteva. Email kominikacija na Sellexu nije predviđena za informisanje i direktnu komunikaciju sa firmama i prodavcima, jer Sellex omogućava efikasniji način komunikacije, uspostavljanjem direktnog telefonskog poziva sa pravom osobom i bez čekanja. Na taj način kupac/korinsik je u stanju da neuporedivo brže dobije odgovor, i da kontaktira više firmi i pronađe pravi proizvod ili uslugu.

 

Za sva dodatna pitanja molimo Vas pozovite nas preko WebCall-a, ili nam pošaljite e-mail na office@sellex.rs.

S poštovanjem,

Vaš Sellex tim!