O nama

 

Sellex.rs je web market platforma koja unapređuje prodaju i olakšava nabavku proizvoda, usluga i rešenja.

Firmama - prodavcima Sellex omogućava prodaju proizvoda i usluga, a posetiocima/kupcima da kreiraju rešenja prema svojim potrebama, da upoređuju cene, karakteristike, i da u direktnoj telefonskoj vezi saznaju sve detalje o određenim proizvodima od različitih vendora i partnera.

Posetiocima i korisnicima omogućava odabir proizvoda i usluga, kreiranje rešenja po njihovim potrebama i prema raspoloživom budžetu, prikupljanje ponuda i poručivanje.

 

Firme mogu da hostuju kompletnu ponudu svojih proizvoda i usluga u velikom broju dostupnih kategorija, na način udoban za pretraživanje i naručivanje.

Posetioci portala mogu da istraže više varijanti rešenja i opcija, da uporede cene i karakteristike alternativnih proizvoda, da provere koliko koštaju pripadajući servisi, koja se dodatna oprema preporučuje i dr.

Kao rezultat posetilac/korisnik kreira rešenjе za koje može da:

Ponuda koju korisnik dobija ne može da bude skuplja od cena koje su istaknute na Sellex-u.

Korisnik je u mogućnosti da sa platforme pozove prodaju ili tehničku podršku, direktno sa stranice odabranog proizvoda i da se tako dodatno raspita o dostupnosti, uslovima prodaje, rokovima isporuke i drugim stvarima koje ga interesuju.

Agenti prodaje ili tehnike primaju pozive na svojim smartfonovima, u kompanijskoj wlan mreži ili u javnom hotspotu, bilo gde u zemlji ili svetu. Ti pozivi su potpuno besplatni za firmu i nemaju trošak rominga, kada je agent u inostrantsvu.

Agent može da prihvati poziv i na bilo kom fiksnom ili mobilnom broju koji sam unese na svom smartfonu. Na taj način agent je dostupan za prijem poziva sa Sellex-a, i na mobilnom telefonu kada se kreće bilo gde u GSM mreži.

Po javljanju agenta  korisnik, automatski, bez čekanja i zadrške biva pozvan na javni telefonski broj koji je uneo na portalu, za oko pola minuta od iniciranja poziva. Taj poziv je za korisnika besplatan ukoliko poziva prodaju, a ako poziva tehniku, podršku ili servis naplaćuje se po tarifi koja je istaknuta za svaki takav poziv.

Za pozive tehničkoj podršci posetilac treba da ima prethodno uplaćen sellex kredit, koji se koristi za sve pozive tehnici na portalu i koji se može refundirati u roku od 6 meseci od dana poslednje dopune.

Razlika između ova dva kanala komunikacije Prodaje i Podrške je u tome što za pozive Podršci agent koji prima poziv nema pravo da traži dodatne informacije o posetiocu, kao što su ime, firma, projekat na koji se pitanje odnosi i dr., i dužan je da da pruži najkraći i najprecizniji mogući odgovor na postavljeno pitanje. Pozivi prodaji, koji su besplatni za korisnike se odvijaju na način kako se standardno obavlja prodajni dijalog.

Za razliku od tradicionalnih telefonskih komunikacija, koje ne pružaju unapred nikakvu informaciju da li je pozvana strana dostupna ili nije, posetilac Sellex-a unapred može da vidi status i da zna, da li može da ostvari razgovor.

Umesto da gubi vreme i pravi nepotrebne telefonske troškove čekajući „na javljanje prvog slobodnog operatera“ posetilac može da ostvari više telefonskih veza i da se i brže i jeftinije raspita i uputi o proizvodima koji ga interesuju i da tako napravi najpovoljniji izbor prema svojim potrebama.

Artikli se unose preko korisničkog menadžment sistema koji omogućava jednostavno administriranje artikala, korisničkih naloga, agenata prodaje i tehnike i podatka o pretplati i ugovorenim servisima.

Direktan import .xls fajla omogućava lako i brzo postavljanje i održavanje velikog broja artikala.

Sve ove osobine i još mnogo toga, su već sada dostupne na Sellex-u.